Цей сайт використовує кукі, щоб полегшити вам використання інтернету. Переходячи на цей сайт, ви дозволяєте нам залишити кукі на вашому пристрої. Якщо бажаєте, ви можете вимкнути функцію кукі в налаштуваннях вашого браузеру. Прийняти
UKR
Про компанію
Компанія GLOBAL BEVERAGE TRADE ― підприємство, що динамічно розвивається та працює на ринку алкогольної продукції України, а також ближнього і далекого зарубіжжя.

Про компанію

GLOBAL BEVERAGE TRADE

GBT - це компанія видатних людей, які відчувають пристрасть до своєї справи, вимогливі до себе і оточуючих, відкриті до нового і довіряють один одному, як собі. Компанія GLOBAL BEVERAGE TRADE була заснована в 1996 році. Основний напрямок діяльності - виробництво і дистрибуція алкогольної продукції власних торгових марок, а також імпорт та дистрибуція зарубіжної продукції цього сегмента ринку. На території України компанія володіє трьома власними логістичними центрами, загальна площа яких складає більше 11 тис. м2. Річний обіг продукції компанії в середньому становить понад 20 мільйонів пляшок.

НАШІ ПРОДУКТИ

Портфель наших торгівельних марок включає як власні торгові марки, так і імпортні. Власні торгівельні марки: ТМ Aznauri (коньяк, тихе вино, ігристе вино); ТМ Artak (коньяк); TM Sikvaruli (тихе вино, коньяк). Імпортні торгівельні марки: грузинські коньяки ТМ Аragveli.

ПАРТНЕРИ

На території України наші партнери – це 40 провідних дистриб'юторів і 16 найбільших національних мереж (Ашан, Metro, Fozzy group, Furshet, Еко маркет, Novus та ін.). Загальна кількість торгових точок по Україні, з якими ми співпрацюємо - більше 35 000. Продукція компанії активно експортується до Великобританії, Казахстану, Польщі, Латвії, Литви, Словаччини, Китаю, країн Африки.

МІСІЯ

Наша АМБІТНА МЕТА - створювати БРЕНДИ, що надихають наших споживачів у будь-якій точці земної кулі!

ВІЗІЯ

Ми бачимо нашу задачу в створенні затребуваних алкогольних БРЕНДІВ, які займуть свою нішу на світовому ринку, і стануть в ній лідерами завдяки інноваційному підходу до виробництва продукції і високим стандартам якості, але при цьому будуть доступні кожному споживачеві.

Ми прислухаємося до наших споживачів, занурюємося в деталі, тому що щиро хочемо, щоб продукція наших брендів зайняла важливе місце в серцях наших покупців.

ЦІННОСТІ

01

ВІДКРИТІСТЬ І ПРОАКТИВНІСТЬ

02

ІННОВАЦІЇ ТА КРЕАТИВ

03

АМБІЦІЙНІСТЬ ТА СТРАТЕГІЧНЕ МИСЛЕННЯ

04

ПРОФЕСІОНАЛІЗМ

05

ЛЮДИ

06

СПІВПРАЦЯ

Відправити пропозицію